Art. 1. Diviziile
Art. 1.1. Sezonul 1 BlaCk-ZoNe va fi structurat pe clasament cu desfasurare online.
Art. 1.2. Clasamentul v-a fi alcatuite din 10 echipe.
Art. 1.3. Echipele care v-or ajunge in finala mare & mica vor fi cele clasate pe:
Art. 1.4.1. Locurile 1-2-3-4 din Clasament.
Art. 2. Echipele
Art. 2.2. Echipele au la inceput un nume si un tag inregistrat care nu pot fi schimbate pe durata sezonului.
Art. 2.3 Jucatorii au la inceput un nick inregistrat care nu poate fi schimbat pe durata sezonului.
Art. 2.7.1.
O echipa poate sa isi inlocuiasca, pe parcursul unui sezon, un jucator.
Pentru aceasta, trebuie achitata taxa de
Art. 3. Meciurile oficiale si prezenta la meciuriArt. 3.1. Meciurile se vor desfasura de acasa , intotdeauna pe serverele oficiale la data si orele stabilite de observatorii BlaCk-ZoNe.
Art. 3.2.
Meciurile in regim de jucare (etapele) se vor juca numai in zilele de
sambata si duminica intre orele 12:00 si 20:00, ora inceperii ultimului
meci din zi.
Art. 3.3. Meciurile desfasurate pe alte servere nu conteaza pentru BlaCk-ZoNe.
Art. 3.5. O echipa se poate prezenta la meci, obligatoriu cu cei 2 jucatorii inscrisi pana la ora meciului.
Art. 3.6. Un meci se poate desfasura obligatoriu cu fiecare echipa avand cei 2 jucatori conectati pe server.
Art. 3.7.
Daca dupa 15 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe
server, respectiv daca dupa 15 minute de asteptare, o echipa nu prezinta cei 2 jucatori pe server, aceasta echipa pierde meciul prin forfeit.
Art. 3.7.1. Dupa cele 15 minute de asteptare, echipa adversa poate cere observatorului BlaCk-ZoNe sa mai astepte 5 minute, dar nu mai mult.
Art. 3.8.
Daca dupa cele 15 minute, nici o echipa nu prezinta nici un jucator pe
server, respectiv daca dupa cele 15 minute, nici o echipa nu prezinta 2
jucatori pe server, ambele echipe vor pierde meciul cu scorul de 0:0
(dublu forfeit).
Art. 3.10. La fiecare meci, jucatorii sunt obligati sa joace cu tag-ul echipei si cu nick-ul lui inregistrate la inceputul sezonului.
Art. 3.10.1.
Orice alta litera, cifra adaugate in tag si/sau in nick-ul jucatorului
este permisa atata timp cat in nick-ul de joc sunt prezente tag-ul si
nick-ul jucatorului inregistrate la inceputul sezonului.
Art. 3.11.
Refuzul de a nu divulga datele la un control de catre un oficial BlaCk-ZoNe,
aduce dupa sine pierderea meciului respectiv si excluderea echipei din aceasta cupa.
Art. 3.12. Orice modificare a datelor unui jucator va fi anuntata printr-un mail la[email=reiko@acleague.ro][/email]
black_2on2cup@yahoo.com cu minim 24 de ore inaintea inceperii meciului.
Art. 3.13.
Echipa care incearca sa joace un meci cu unul sau mai multi jucatori
care nu sunt inscrisi in aceasta cupa este exclusa pe toata durata sezonului
curent.
Art. 4. Sistemul de joc si modul de disputare al unui meciArt. 4.1. Sistemul
de joc este MAXROUNDS 15, sistem care presupune ca pe fiecare harta sa
se joace un numar fix de runde, 15 de CT si 15 de T, castigatorul
decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe.
Art. 4.2. In runda de cutite, jucatorii au obligatia de a se intalni intr-un loc stabilit de observatorul oficial BlaCk-ZoNe.
Art. 4.2.1. Jucatorii sunt obligati sa isi lase pistoalele si bomba in baza.
Art. 4.2.2. Daca se termina timpul rundei si mai sunt jucatori de la ambele echipe in
viata, observatorul BlaCk-ZoNe va decide echipa castigatoare rundei de cutite.
Art. 5. Sistemul de punctare si criteriile de departajare:Art. 5.1. O echipa acumuleaza 3 puncte in caz de victorie.
Art. 5.2. O echipa acumuleaza 1 punct in caz de egal.
Art. 5.3. O echipa acumuleaza 0 puncte in caz de infrangere.
Art. 5.4. Criteriile de departajare intre doua echipe cu acelasi numar de puncte sunt: roundaverage & killaverage
Art. 5.4.1. Numarul de puncte adunat pe durata sezonului.
Art. 6. Amanarea meciurilor (wildcard)Art. 6.1. O echipa poate amana un meci prin intermediul wildcard-ului de 3 ori pe parcursul unui sezon.
Art. 6.2. Daca o echipa foloseste un wildcard impotriva unei echipe declarata
defunct, acesta nu se va lua in considerare si va fi anulat.
Art. 6.3. Daca o echipa foloseste un wildcard, acesta nu se poate retrage sau anula decat in cazul
Art. 6.2.Art. 6.4. In cazul in care o echipa nu poate desfasura un meci oficial in aceasta cupa la
data si orele stabilite de catre organizatorii BlaCk-ZoNe , echipa respectiva
se poate folosi de privilegiul mai sus mentionat, postand in topicul
special creat de catre supervizorul grupei din care face parte echipa,
topic denumit "Amanare meciuri (wildcard-uri)" cu minim 12 ore inaintea
meciului stabilit initial.
Art. 6.5. Zilele si orele cand se pot juca restantele sunt impartite pe grupe, dupa cum urmeaza:
Art. 6.5.1. In zilele de Luni, Marti si Miercuri pentru Diviziile A, B1
Art. 6.5.2. In zilele de Miercuri, Joi si Vineri pentru Diviziile B2, C1
Art. 6.5.3. Ziua de Miercuri este zi comuna si se pot juca restante din toate grupele.
Art. 6.5.4. Orele intre care se pot disputa meciurile restante, cat si fortarile sunt 11:00 si 21:00, ora inceperii ultimului meci.
Art. 6.6. In cazul in care o echipa isi foloseste privilegiul de la
Art. 6.3. pentru un meci din cadrul BlaCk-ZoNe, acel meci se va desfasura in saptamana
imediat urmatoare la o data si o ora stabilite de cele doua echipe,
acestea fiind stabilite in concordanta cu
Art. 6.7. In cazul in care echipele nu isi folosesc privilegiul de la
Art. 6.5.,
supervizorul diviziei din care fac parte cele doua echipe va forta
meciul la o data si o ora ce nu vor mai putea fi schimbate, decalate sau
atacate cu privilegiul de la
Art. 6.3.Art. 6.9. Odata amanat un meci , nu se mai poate revenii asupra deciziei.
[b]Art. 7. Pierderea meciurilor (forfeit)Art. 7.1. In cazul in care o echipa nu se prezinta la un meci contand pentru aceasta cupa
la data si ora stabilita in program si nu si-a exercitat dreptul de a
folosi wildcard, aceasta pierde meciul respectiv cu scorul de 30:0
forfeit.
Art. 7.2. In cazul in
care nici una din cele doua echipe nu se prezinta la un meci contand
pentru aceasta cupa la data si ora stabilita in program si nu si-au exercitat
dreptul de a folosi wildcard, ambele echipe pierd meciul respectiv cu
scorul de 30:0 forfeit.
Art. 7.3. In cazul in care o echipa nu se prezinta la un meci restant stabilit de
acordul intre cele doua echipe sau fortat de ACL, aceasta pierde meciul
respectiv cu scorul de 30:0 forfeit.
Art. 7.4. In cazul in care nici una din cele doua echipe nu se prezinta la un
meci restant stabilit de acordul intre cele doua echipe sau fortat de BlaCk-ZoNe , ambele echipe pierd meciul respectiv cu scorul de 30:0 (dublu
forfeit).
Art. 7.5. Daca o
echipa aduna 3 forfeit-uri intr-un sezon, aceasta pierde toate meciurile
care le-a disputat si pe cele care ar fi urmat sa le dispute din sezon
cu scorul de 30:0 forfeit si este exclusa din aceasta cupa pe durata sezonului in
curs.
Art. 7.6. Forfeit-urile
si excluderile (in cazul in care este nevoie), pot fi date chiar si
dupa terminarea meciului in conditii normale, in cazul in care se
descopera nereguli.
[b]Art. 8. TransferurileArt. 8.1. O echipa va putea efectua maxim 2 transferuri pe parcursul intregului sezon.
Art. 8.2. Pentru ca un transfer sa fie valid va trebui sa fie trimise 2 mail-uri de confirmare la adresa
black_2on2cup@yahoo.com:
unul din partea clan leader-ului echipei de la care pleaca jucatorul si
celalalt din partea clan leader-ului echipei unde va juca ulterior
acesta.
Art. 8.3. O echipa poate transfera jucatorul la orice echipa din orice grupa.
Art. 8.4. O echipa poate transfera jucatorul de la orice echipa din orice grupa.
Art. 8.5. Orice jucator se poate transfera de la o echipa defuncta/exclusa la
orice echipa activa in sezon este necesar in locul clan leader-ului
echipei defuncte/excluse mail trimis de jucatorul ce doreste transferul.
[b]Art. 9. InjuriileArt. 9.1. Injuriile sau amenintarile, de orice natura, adresate de catre un
jucator, organizatorilor sau obervatorilor pe serverele oficiale BlaCk-ZoNe, se
sanctioneaza cu pierderea respectivului meci cu 30:0 (forfeit) si se
sanctioneaza cu suspendarea jucatorului in cauza intre 1-5 etape.
Art. 9.2. Injuriile
sau amenintarile de orice natura, daca sunt la nivel de echipa,
adresate organizatorilor sau observatorilor, pe serverele oficiale BlaCk-ZoNe
sau pe forumul oficial BlaCk-ZoNe se sanctioneaza cu excluderea echipei din aceasta cupa pe durata sezonului in curs.
Art. 9.3. Injuriile, de orice natura, adresate de catre un jucator, altor
jucatori din alte echipe, pe serverele oficiale BlaCk-ZoNe , se sanctioneaza cu
suspendarea jucatorului respectiv de la 2 la 7 etape in sezonul in curs.
Art. 9.4. Jucatorul care prin comportarea sa cauzeaza prejudicii imaginii BlaCk-ZoNe este exclus de la 1 la 5 sezoane.
Art. 9.5. Jucatorul care determina în mod intentionat, direct sau indirect, întreruperea meciului este exclus de la 1 la 5 sezoane.
[b]Art. 10. Cheat-urile / Exploit-urile engine-ului joculuiArt. 10.1. In cazul in care un jucator se foloseste de vreun cheat in timpul unui
meci oficial contand pentru BlaCk-ZoNe , acesta va fi exclus pe toata durata
sezonului in curs si isi va pierde dreptul de participare la
evenimentele organizate de BlaCk-ZoNe pe toata perioada sezonului in curs.
Art. 10.2. Sunt interzise exploit-uri ale engine-ului jocului Counter-Strike dupa cum urmeaza:
Art. 10.2.1. Anti smoke, alte modele de smoke decat cele default.
Art. 10.2.2. Anti flash.
Art. 10.2.3. Map-Swimming, Pixel Walking.
Art. 10.3. Boost-ul prin tavan este interzis si se pedepseste cu pierderea respectivului meci cu 30:0 (forfeit).
Art. 10.4. Flash-bugul este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit.
Art 10.4.1. In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30:0 (forfeit).
Art. 10.5. Alias-urile care modifica game-play-ul sunt interzise.
Art. 10.5.1. Alias-ul "Silent Defuser" este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit.
Art. 10.5.2. In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30:0 (forfeit).
[b]Art. 11. Setarile serverelorArt. 11.1. Serverele HLTV oficiale vor avea un decalaj de 60 de secunde.
Art. 11.2. In cazul meciurilor care necesita prelungiri (MR3) se va folosi mp_startmoney 16000.
Art. 11.3. Setarile serverelor sunt:
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 2
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 7
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 35
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
mp_logdetail 3
logd_block 58
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_lan 0
sv_maxrate 7000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
rate 20000
sv_rate 20000
sv_cmdrate 80
sv_cmdbackup 6
mp_updaterate 80
sv_resend 6
mp_dlmax 800
mp_decals 300
decalfrequency 60
pausable 0
log off
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0[b]Art. 13. Alte reguliArt. 13.1. Deciziile privitoare la excluderea unei echipe din BlaCk-ZoNe si deciziile
privitoare la excluderea unui jucator nu pot fi luate decat prin
hotararea Consiliului Director BlaCk-ZoNe .
Art. 13.2. Deciziile Consiliului Director al BlaCk-ZoNe sunt definitive si irevocabile.
Art. 13.3. Odata meciul inceput, rezultatele sale conteaza, cu exceptia cazului in
care arbitrul dupa consultarea cu un membru din Consiliul Director BlaCk-ZoNe
si cu reprezentantii celor doua echipe, decid ca acestea nu ar trebui sa
conteze.
Art. 13.3. Premiile in bani se vor acorda in maxim 1 saptamana de la terminarea sezonului.
[b]Art. 14. NotificariArt. 14.1. Hartile pe care se vor sustine meciurile oficiale BlaCk-ZoNe sunt in numar de
6:
de_nuke, de_train, de_dust2, de_inferno, de_tuscan iar marea & mica finala aim_map.Art. 14.2. Toate echipele trebuie sa cunoasca regulamentul, invocarea
necunoasterii prezentului regulament neputand absolvi o echipa de vina.
Art. 14.3. Cand vor aparea situatii de conflict, regulile vor fi interpretate in
conformitate cu spiritul normelor si nu cu litera normelor.
Art. 14.4. Cand situatia o cere, exceptii de la reguli pot fi facute, multe situatii neputand fi prevazute dinainte.
Art. 14.5. Contestatiile se fac in maxim 24 de ore de la ora meciului.
Art. 14.6. Orice echipa care vrea sa decaleze un meci, trebuie sa trimita mail cu 4
zile inaintea meciului programat initial. Meciul va fi decalat fara
vreo anuntare in prealabil.
Art. 14.6.1. Meciurile nu se pot decala in alte zile, ci doar la o alta ora din ziua in care este programat initial.
Art. 14.6.1. O echipa poate decala maxim 2 meciuri pe sezon.